Siemens SN69M031NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN69M031NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A. Smeehuizen 05-07-2017

Snel en goed schoon

Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

Siemens vaatwassers voldoen altijd 100% aan onze verwachtingen. Een praktische indeling. Snel wasprogramma. Echt een topproduct!

Pluspunten

• Praktische indeling
  • Snel wasprogramma

Minpunten

fam. de Boer03 25-02-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

prima vaatwasser. we gebruiken de vaatwasser nu ongeveer 3 maanden en hij functioneert geweldig. de vaat is altijd schoon en mooi droog.
zowel boven als onderin voldoende ruimte. bestekmandje is ruim en kan op verschillende plaatsen in de vaatwasser neergezet worden.

QR 25-02-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

Het was resultaat is prima, maar de mogelijkheden van de indeling zijn beperkt (niet zo veel rackjes etc). Dat is dan meteen ook van invloed op het gebruiksgemak. De duurzaamheid van ons apparaat is ronduit slecht. Nu 2 maanden in gebruik en plotseling overleden. Gelukkig dan weer wel een goede afhandeling van de garantie, ze komen snel.

enthousiast gebruiker 28-01-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

prima vaatwasser en erg weinig geluid. Diverse programma's mogelijk met allen een uitstekend schone vaat.

Theka 25-01-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

fijn apparaat, veel beter dan de vorige vaatwasser.
De indeling is goed en het is heel handig dat je het bestekbakjes flexibel over de hele breedte kunt verplaatsen.

petvos 16-01-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

Vrij geruisloos werkend apparaat dat prima functioneert. Na jarenlang te hebben beweerd geen vaatwasser nodig te hebben, inmiddels overtuigd van het gebruiksgemak.

Fam. Adriaens 22-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

In ons vorige huis ook een Siemens inbouw vaatwassers gehad dus de keus was snel gemaakt. De indeling is nagenoeg hetzelfde als de vorige alleen de korf voor het bestek is anders en naar ons idee niet een verbetering.

De opties zijn voldoende voor dagelijks gebruik. Uitgestelde starttijd per uur instelbaar en 5 programma's.

Al met al weer een degelijke vaatwasser alhoewel pas een paar dagen in gebruik. Maar omdat onze vaatwasser in ons vorige huis het na 15 jaar nog prima doet, zijn we niet bang voor de komende jaren.

Rob en Dennis 17-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

Heb hem nu een paar dagen in bezit. En ik moet zeggen was ik maar eerder aan een SIEMENS vaatwasser begonnen. Zeer schoon en echt droog. Tot op heden perfecto.

Robtan 09-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN69M031NL

Voldoet meer dan aan alle verwachtingen, toestel is zeer gebruiksvriendelijk, keuze uit voldoende programmas en goede indeling.